сряда, 3 януари 2018 г.

Една малка, но важна добавка към поста "За мен"

В началото си мислих да променя първият си пост, в който говоря за себе си, но след това реших че няма да е честно и за това реших да напиша нов пост в който да съм брутално честна със себе си и всеки който се натъкне на този блог.

Аз не ставам за блогер, бооктюбър, боокстаграмар и каквато и друга разновидност да съществува. Опитвайки се да спазвам график с този блог издържах цели три дни и бях до там. Снимала съм поне стотина видеа, който да кача, но така и не се реших. Не съм добра в спазването на разписания, аз съм по скоро от тези хора, които правят нещата в последния момент и колкото и да ми се иска не мога да променя това. Повярвайте ми, опитвала съм. Но пък много бих искала да съм част от книжното общество на България, защото е изключително забавно и интересно. . Затова реших че ще поствам когато ми хрумне, няма да се придържам към никакъв график и ще видим какво ще стане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар